söndag 14 september 2008

Underifrån

UNDERIFRÅN är veckans tema - hur ser världen ut underifrån, eller hur ser kanske saker ut underifrån? Ni ska alltså plocka fram ert perspektivtänk, låt kameran titta uppåt och ta bilder ur ett underifrån-perspektiv. Visa sedan upp dina tre olika bilder på underifrån-temat i din blogg.


Och här kommer mina tre förslag på veckans tema

En stor krysantemum sedd underifrån

Här stack jag in kameran under min vindruvsranka


Och så här ser makens halmhatt ut underifrån

Fler fototrissare den här veckan hittar du här.


21 kommentarer:

Petra sa...

Jag gillar verkligen sista bilden på hatten! Det är en sådan där lite klurig bild där man får titta en gång extra för att fatta vad man egentligen ser. ;-)

Anonym sa...

Tyckte dom var fina alla tre men vindruvorna *smarrigt* värre...

Anonym sa...

Härliga bilder alla tre....hatten var kul.

Anonym sa...

roligt med hatten, hade aldrig kunnat gissa att det var en hatt, fina bilder de andra också

Della sa...

Mittenbilden med vindruvorna är läcker.

Anonym sa...

Gillar alla tre, men vinrankan var hur läcker som helst.Hatten också.

Pumita sa...

Hatten är helt klart en favorit, lite annorlunda. Det gillar jag.

Anonym sa...

Vindruvorna ser ju helt underbart goda ut. Fina foton. Kul och fantasifullt med halmhatten.

Annica sa...

Läckra bilder och tolkningar:)

Kul idé med hatten!

Annica

Anonym sa...

Haha, halmhatten var ju alldeles underbar :)

Anonym sa...

Halmhatten är verkligen en bra lösning på veckans tema ;o)
// Mia

Wickans värld sa...

Vilke fyndiga underbilder! Hade också svårt att se hatten, tills jag läste vad det var!

Anonym sa...

Druvbilden är min favvo. Superfint ljus! :)

Anonym sa...

Gillar ju vindruvor så det får bli den som jag sätter första pris på;-) Fotot är så vackert..
Kram på dig o ha de gott.

Cattis sa...

intressanta bilder du lagt upp!

vinrankan tilltalar mig

Anonym sa...

Det var lite nytänkande här!
Både bilden med druvorna och hatten är verkligen läckra. Måste jag välja en bild blir det hatten.

Anonym sa...

Läckra bilder. Gillar nog druvorna bäst. :)

Jah Hollis sa...

Fina druvor. Men hatten är utan tvekan den orginellaste vinkeln på temat.

Anonym sa...

Oj vilka druvor du har. Gillar alla bilder lika mycket - men hatten var kul.

Anonym sa...

Wow...vilken underbar bild av din mans halmhatt - helt fantastiskt kreativt fångat! Det är så härligt när en bild tar riktigt tag en.

annette sa...

Hej Ingrid!
Vilka toppenbilder Du bjuder på! Hatten blev min favorit!
J´Kollar Din Dagbok imorgon lördag!
Kramen //annette