söndag 21 september 2008

Kroppsdelar

Den trettonde omgången av Fototriss är här och med den ska kroppen få ta plats i era bloggar! Det uppdrag jag ger er den här veckan är nämligen att att fotografera KROPPSDELAR.


Det var inte helt lätt, jag har ju inga gulliga bebisar att fotografera. Grållen fick vara min modell idag. (Även om han var lite smutsig om tassarna)

Sen kom jag att tänka på de här fotona, som visserligen inte är nytagna, men kroppsdelar visar de ju upp i alla fall, så det blev en liten komplettering. Håll till godo!


Fler fototrissar hittar du här idag.

18 kommentarer:

Anonym sa...

Tur vi har djuren - vilka underbara kort dom ger :-)

annette sa...

Hej Ingrid, ja det var knepigt idag, men Du löste det ju snyggt med jättefina bilder, tassen blev min favorit!

Kram och ha en skön söndag!

//annette

Anonym sa...

Jättehärliga bilder! Tass-fotot blir min favorit
Kramis

Anonym sa...

Två olika tolkningar i en. :) Av djurdelarna så blir tassen en favorit och av människodelarna ;) blir tatueringen min favorit.

Della sa...

Det gick ju bra det här. Bonusbilder t o m. Jag tyckte det var svårt idag.

Anonym sa...

Bonusbilder.. ja du som vet att jag har så svårt med just ett antal foto.. det är så lätt att tappa ner ett par till.. men jag försöker, hur svårt det än är.. Du fick till det du. Jag tyckte det var hur lätt som helst, då jag ofta fotat detaljer.. men det var svårare att välja ut;-)
Kram på dig Ingrid från Gotland

Husbilen Credo sa...

Här har Du fått ihop ett snyggt collage av kroppsdelar - gillar kissens kroppsdelar - jodå även tatueringen. Ha en fin kväll!

Cattis sa...

när barnen växer upp blir ju husdjuren ett gott substitut ;-)

Anonym sa...

Hade som du tänkt ta djurbilder först....och du fick till bonusbilder också....är ingen gillare av tatueringar i vanliga fall, men den här gillar jag.

Pumita sa...

Jag skulle absolut inte kunna tänka mig en tatuering men den där är riktigt fin... på någon annan... och blir min favorit.

Anonym sa...

Ah, taueringsbilden blev min favorit direkt, har själv tatueringar.

Anonym sa...

Grållebilderna är jättefina, alla tre. Jag tyckte det var svårt med temat idag... och så drämmer du till med bonusbilder! :)
Tassen och händerna blir mina favoriter.

Ingrid sa...

Till er som gillar tatueringen:

Här är en länk till en bild på förlagan http://dagbok.stenstugu.com/luddemars06.jpg

/Ingrid

Wickans värld sa...

Tycker också att det var svårt idag... Gillar "din" tatuering! Där fick du egentligen in fler kroppsdelar!!

trivago sa...

Vilken vacker tatuering!

Anonym sa...

Jag som är svag för händer fastnade för dem. Fast det var en snygg tatuering!

Kerstin sa...

Fina foton men kattälskare som jag är gillar jag dina bilder på katten bäst.

Pumita sa...

Den var väldigt lik! Bra jobbat!