onsdag 17 september 2008

Arkitekten?

Fler ordlösa bilder hittar du HÄR idag.

12 kommentarer:

Rajson sa...

Vilken rolig fasad!
Har dom gjort klättervägg också?

Anonym sa...

Vilket roligt hus, man undrar hur lägenheterna ser ut!! /Anette

Anonym sa...

Trevligt att du är med i den nya OO!

Vilken kåk! Fantasieggande att titta på.

Randi sa...

Häftig fasad - får mig att tänka på Wien!

Kerstin sa...

Vilken lustig fasad. Visst är det en klättervägg också?

Anonym sa...

Oj så läckert!
Nu blir jag nyfiken på var vi är någonstans? ;)

Ingrid sa...

Arkitekten?:

Du har så rätt Randi, huset ligger i Wien och det heter Hunderwasserhaus (1983-1986).

Hundertwasser dog 2000, men det byggs ännu hus i hans stil.

/Ingrid

Anonym sa...

rolig bild!!Nu var det tur att du skrev din kommentar!!Jag skulle ha gissat Barcelona!!
Fint!!

Anonym sa...

Spännande husfasad

Anonym sa...

Oj, vilket annorlunda hus! Och jag hade inte hört talas om Hundertwasser så jag har lärt mig nå´t nytt som jag ska kolla upp mer. Tack!

Anonym sa...

Så häftigt, verkligen färgglatt, man blir då glad när man ser fotot!

Pumita sa...

Vilket härligt hus! Gillar det lite annorlunda. :)