söndag 24 augusti 2008

Fototriss - En låt

Denna veckas tema i Fototriss är TRE BILDER - EN LÅT. Temat innebär alltså att dina tre bilder tillsammans ska representera en låt.


Första ledtråden till min låt, nej den handlar inte om svampar

Här är ledtråd nr 2 - har du kommit på vilken låt jag tänker på?

Ledtråd nr 3, nu vet du väl vilken låt jag valt!

Inte det, då får du väl klicka in dig på den här videon och lyssna.




Jag har just laddat in en ABBA-cd i min MP3-spelare, så jag har gått och lyssnat på deras musik den här veckan. Valet vara alltså inte så svårt.

Fler fototrissare hittar du här.

17 kommentarer:

Eva-Lena Sjösteen sa...

Den klurade jag ut direkt, utan att tjuvkika :)Bra bilder till låten...
Ha en skön söndag!

Anonym sa...

Jag kom på det! Vad bra du hittade på detta! fint.

Anonym sa...

Jadå Ingrid det där klurade jag ut.. men först tyckte jag det var ett hjärta på gräset;-)
Hos mig behöver du inte bry din hjärna så mycket:-)
Ha de fint o kram på dej

annette sa...

Det klurade Du ut bra!!

Finurligt!

Kramen //annette

trivago sa...

Det var finurligt! Min hjärna fastnade på gräs/grönt och bokstäver.. så det gick inte att komma fram till något vettigt alls förrän jag tjuvkikade :o)

Monkan sa...

En låt som t.om jag klarade, ABBA är väl det enda jag har nån koll på :-)

Anonym sa...

Jättefina bilder...o det var vekrligen finurligt till låten..
Kramis

Husbilen Credo sa...

Visste vem låt det var utan att kika denna gång.
Bra tolkat. Ha de gott!

Anonym sa...

Åh, vad roligt att se videon. ABBA var mina stora idoler när jag var barn. Dessutom är Agneta från Jönköping och en gång så jag henne och Björn på stan. Det var stort när man är 10 år!! /Anette

Anonym sa...

Haha, klockrent!

Nollan sa...

Den här klarade jag utan att tjuvkika :) Rolig tolkning - särskilt häxringen var ju lite kul!
Ha det bra!

Wickans värld sa...

Den var bra! Å jag klarade av den också!!
En bra låt o härliga bilder till!

Anonym sa...

Rolig tolkning... och jag klarade den! Fina bilder.

Anonym sa...

Det var en bra tolkning.....förstod direkt när jag såg telefonerna, då fick jag ihop det.

Photos by Storm sa...

Ja, jättebra bilder tiil låtvalet...jag klarade den/Lis

Anonym sa...

Den var klurig. Fastnade på grön som gräsmattan är och sen var det kört. Fina bilder.

Anonym sa...

Ja, jag klarade också av den utan att tjuvkika. :)
Fin tolkning :) ABBA är så bra :D